Monday, May 9, 2011

Sejenak bersama rakan sekerja

sekarang dah start musim cuti bagi semua students UiTM. And aku salah seorang dari students tu. Cuti tak sampai pun sebulan.  Tak percaya? 1st May 2011 until 28th May 2011. I'm going back to UiTM Jengka on 28th May 2011 disebabkan perjalanan dari Penang ke sana mengambil masa yang sangat lama. Tu yang need to depart earlier than others. okay.

So, hari ni memang aku takde aktiviti apa2 yang nak dibuat, saja la aku nak pergi melawat tempat kerja part time aku dulu2. I miss them so much. Kak Aisyah, Kak Alieya, Kak Bie, Wany. Aku paling muda. So semua aku hentam panggil kakak :))

Alang2 dah jumpa tu, aku and Kak Bie pergi melawat satu shopping complex yang kitorang mmg selalu pergi dulu masa aku masih bekerja. katanya nak beli barang, so aku ikut jelah. Kitorang sempat menjamu selera di Food Court yang ada kat situ. :)

Drumstick Chicken Rice.
tak sedap. masin. taknak pegi dah sini. :P

saya bersama kak Bie :)



 peace no war yaww kak :)



wajah sebelum makan. HAHA :)

apa2 pun, we're having fun even just for a while. cukup lah kan untuk memenuhi waktu cuti aku ni :) gratias!

3 comments: