Monday, May 2, 2011

People who love me a lot :)

Siapakah ahli keluarga saya? jeng jeng jeng. hehe :)

I have a total of 5 siblings. Here they are:

1. Lisda (eldest)
2. Farha (me)
3. Ismael
4. Fatini Aqila
5. Iqmal Faiz (youngest)



my sista and her husband :)
yeah,she's married, staying in KL.


this is my younger brotha,Ismael. And my beloved mother is on the left side :)
My mom pandai jahit tau. Baju sekolah, tudung sekolah semua mak jahit. Thanks a lot mom <3. Mak aku ni sporting sangat2. Boleh dikatakan, she's always on my side. Abah marah aku, mak aku back up even aku yang salah. yelah, mak mana tak sayang anak. Kalau ada problem, cerita ja kat dia, for sure aku akan rasa okay lepas tu. Syurga di bawah tapak kaki ibu ea :)

Yang adik lelaki aku tu pulak, memang agak degil gila la. Kalau bab membebel, bagi kat dia. Mengalahkan perempuan. pot pet pot pet tak benti. dia tinggi, tinggi dari aku and normal la tu. he's a guy. Pertengahan bulan ni dia nak p PLKN. Aku tak tahu la, dia ni suka ke tak nak p sana. Macam takda perasaan ja pun.



this is my younger sista. Fatini Aqila. Ya know what, she's taller than me ! Aku jarang balik rumah sebab study kat Pahang, jauh sangat. Terkejut aku bila balik, drastik gila dia bertambah tinggi =='
Tolong la, dia baru thirteen ! tiga belas yaww. Aku pesan kat dia, lepas ni kalau keluar pegi mana2, jangan cakap adik aku, cakap kawan or what so ever. Maluuuuu la aku nanti. TENSION.




ha, ni budak nakal. sumpah, sangat nakal. Iqmal Faiz. he's the youngest. Minat sungguh dia main bola. Tadi dia ada minta aku ajar maths, aku dengan bangganya, alah maths darjah 4 ja pun. Mai sini 'aa' tolong. (adik aku panggil aku 'aa').
dalam buku sekolah dia,ada satu soalan ni, tanya pasal difference between 450 and 350.  
dialog seorang kakak and seorang adik sebentar tadi berkenaan soalan maths tadi:
 aku:      Mal, tau tak 'difference tu apa?
iqmal:    tau !
aku:       ha apa dia?
iqmal:   defend la. yang macam kedudukan bila main bola tu kan ??
aku:      Ya Allah, sabar jelahh, boleh pulak dia maen2 =='??


budak kecik ni tak tau la tinggi ke tak. Just wait and see. Tapi, confirm2 la dia akan tinggi sebab dia lelaki. Habis lah aku, semua tinggi dari aku ! mengada betoi ! Takpa, aku kena cari laki tinggi pasni. haha (sapa yang mengada sekarang ni) =='



Mana gambar abah aku??
err, actually gambar abah banyak dalam lappy ni, tapi hari tu dah format so dah hilang semua. nvm, lepas ni aku upload la ea. apa apa pun, abah aku is the best even kadang2 aku tak suka cara dia. kalau dia balik rumah, mata tu tak nampak kelibat aku, terus call aku. yelah, aku ni susah nak lekat kat umah. bila tengok incoming call abah, terus gelabah cepat2 nak balik. Even kadang2 aku rasa abah aku tu annoying, aku tahu yang abah aku sayang aku, dari form 1 sampai form 5, abah la yang antar pegi sekolah ulang alik. thanks abah <3

no matter how they are, i do love them :)
gratias ~~

2 comments: