Thursday, May 26, 2011

result semester dua :)

huk huk huk :P

bukan nak cerita pasal movie Karak ke ape, tapi nak cerita pasal suasana bila result dah keluar. Macam2 status kat facebook aku tengok. yelah, aku pun post jugak. tak salah pun kalau nak gembira dengan result yang kita dapat kan. yelah, struggled macam gila, mesti lah happy kan bila result bagus.by the way, kepada semua students yang dapat 3 pointer and above, congratulations aku ucapkan. keep it up ! kepada yang dapat Dean List, bersyukurlah, kerana setiap usaha anda telah terbukti hasilnya, kan? kepada yang tak dapat DL tu, jangan sedih2 okay, kira bagus kan bila takda repeat paper. that's better. aku pun penah rasa bila pointer dah hampir sangat nak dekan tu, and tu buat kita rasa frust sangat3. aku faham. aku faham. keep trying okay. setiap usaha pasti akan beroleh kejayaan. ni mak aku yang kat penang selalu pesan kat aku, dia selalu text aku, bagi semangat kat aku.

ingat lagi dalam post aku yang pasal Perihal Gadis Dekan before this? haa, time tu aku memang betul2 ter-motivate sangat2. sumpah. betul2 time tu wat aku down gila and buat aku rasa aku suppose to beat them. apsal diorang boleh tapi aku tak boleh? betul tak? HAHA. poyo sejenak. takpe kan? haha :P

by the way, aku memang happy dengan result aku sem ni. tak macam sem lepas, frust gila. and thanks to that guy yang bagi motivation merepek2, and at last, i did it. (aku taknak mention nama dia kat sini, kang dia femes, kalah aku. haha). ape2 pun, keep trying, don't give up easily, kalau ada masalah ke ape ke, cari kawan yang boleh dipercayai then cerita saja kat dia. this will make you feel better, tambah2 bila dah dekat2 dengan final exam. macam2 dugaan yang jadi. so, we need to be strong. kadang2 sampai rasa nak give up pun aku penah. :P but now, aku happy dengan result aku. sangat2.

ALHAMDULILLAH :D

2 comments:

  1. tahniah farha, jelous much !! :))

    ReplyDelete
  2. hee, thanks. takpa aena. next sem ada lagi. :D

    ReplyDelete