Wednesday, April 27, 2011

Nak Balik Dah !

Yes ! 4 final papers dah lepas !

Tinggal lagi the last and the only one paper on this coming Saturday. 2:15 p.m. until 4.15 p.m.

That is BBM110. Hah? Subject apa ni?
Ni subject Malay Language in Office Management la sayang.

 ni ha BM passed past-sem punye final paper :)



Susah tak? Ke senang je?
Hm, entah la. Hanya budak Office Mgt. jelah yang memahaminya :P

Okay, back to the main idea. Actually, aku ni dah tersangat excited nak balik rumah.

3 more days to go !

Rumah kat mana?

Hee, kat Bayan Lepas Penang lah. Kat mana lagi kan? :)

Students lain semua parents datang jemput tau. Aku? huhu :'(

Hang awat nak touching tiba tiba?

Tanya lagi ! Aku touching sebab aku dengan member member senasib dengan aku yang from Penang kena balik naik Jengka Liner.


Jengka Liner tu apa?

Kitorang naik bas untuk pulang ke rumah masing masing. Berdikari kan?

Kalau la rumah aku dekat, dah lama aku minta parents jemput. Tapi, sekarang duduk jauh, takkan la aku sampai hati nak menyusahkan parents aku. No no no. I am not that type :)

So, i'm using this alternative, here it is, Jengka Liner !


Travel service: Jengka Liner
Departure date & time: 30th April, 6:30 p.m. (Lepas habis jawab exam, terus blah, hehe)
Depart from Bandar Pusat Jengka - Butterworth
:)


Kata duduk Bayan Lepas, tapi awat hang drop kat Butterworth? =='

Yelah, dah bas ni tak hantar sampai Bayan Lepas. Dia sudi hantar sampai Butterworth ja. nak buat macam mana.

So, my parents will have to pick me up at Butterworth station. Kira macam aku still akan sampai kat depan pintu rumah nanti dengan parents aku la. :)

Jap jap jap, how long does it take from Jengka to Penang?

Haha, terbaekk punya soalan. 10 jam babe! Lama tak lama la kan. Balik nak kena balik jugak. Takkan nak duduk kat Jengka ni lama2. = ='

My feelinggggggssss ~

Memang la happy sebab boleh balik jumpa orang orang and orang tersayang. Tapi, kat Jengka ni pun still ada orang tersayang jugakkk. :'(

Siapakah??

Ade laaa. tapi yang pastinya roommates aku yang memang sempoi belaka. Anna dengan Nadd. Korang, saya sayang korang tau. Nak tau sebab ape? sebab saya nak sayang lah. Awak berdua ni caring sangat. Thanks tau ! Love K214 !

By the way, this semester break tak lama pun. tak sampai sebulan. Tapi takpe, cepat sikit graduate nanti.

30th May 2011 nanti dah mula kuliah untuk semester 3. Semester 2 agak2 boleh dekan ke? haha, tak tahu lah. Tawakal jelah. :P

Okay, so anyway, aku harap aku and the geng semua selamat sampai ke rumah masing2. Insyaallah. Amin :)

5 comments:

  1. hehehe..sayang kamoo jugak..mudahan2 selamat sampai la kamu..

    ReplyDelete
  2. eheeee. terima kasih yea :D :D

    ReplyDelete
  3. ye ke nadia ngan ana je yg kau syg? :p

    ReplyDelete
  4. ohh dak OM ke.. :)
    lepas ni tggu result je keluar..
    huhu..

    ReplyDelete
  5. aina : heeee, ade lagi. lagi 3 orang tueee :D

    Marya Hana : haah, OM. tu la. result kuar cepat sem ni. huhu.

    ReplyDelete