Wednesday, October 24, 2012

Degree Application

Babe, sesiapa yang dah di semester akhir yang belum apply for degree yet? UiTM students yang in final semester dah boleh apply for degree starting from 1st October until 31st October 2012. Application ni through online, so korang kena beli number pin di Bank Simpanan Nasional (BSN). Haaaa? Dah tahuuu? Okayyyyyyyy.

Kalau untuk korang yang dah di final semester, dan berhasrat untuk apply for UiTM jugak nanti, korang kena beli number pin untuk penerapan semester akhir UiTM, RM10 sahaja. Alright, sebenarnya aku nak cerita pasal application degree aku. I'm doing Diploma in Office Management and Technology (BM118). So kalau nak sambung degree, course yang ideal untuk aku sambung ialah Bachelor of Office System (BM232). Tapi aku takk apply for this course pun. Aku apply courses lain. Dan kat situ kita boleh letak 4 pilihan program. And these are the courses that i've applied. See see.







But course yang aku harap sangat aku dapat ialah BM223 - Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (Pengurusan Sumber Manusia). Aku pun tak tahu kenapa. Tapi kalau dapat course lain pun, aku tetap akan proceed. Sebab aku memang suka belajar. Suka sangat. Percaya takk? Haha.

And lastly, aku harap aku dapat lah kampus yang dekat2 utara ni jugak. Letih lah asyik naik bas ulang alik Penang - Pahang tu haa. So, doa doakan lah ye. Amin. Thanks for reading. Byebye.

No comments:

Post a Comment