Thursday, January 19, 2012

CNY !

Chinese New Year? Yeah! Cuti! Even setakat 4 hari ja aku still suka. Sebab aku sangat malas bila kena attend kelas. Tapi tu dah memang kewajipan sebagai seorang pelajar kan. So kena terima jelah. So, on this coming holiday, I'll go back to my sister's house. One of my roommate pun ikut sekali. And the best part is, my mother and my siblings are also coming to my sister's house. Yes, even aku tak balik Penang pun, I'll still got to see themBut, aku tak rasa aku akan melepak saja sebab ada banyak kerja kena settle. Boleh ja kalau taknak buat lagi all those assignments, tapi pandai2 faham sendiri lah. Aku jugak yang akan merana kalau tak start early. So, I have listed down all the things need to be done during this short break. Let's have a look :D


p/s: Screen Capture.


Ni belum detail lagi. haha. There's still a lot of works, tapi baik aku settle yang ni dulu. kan? Hehe, thank you.

No comments:

Post a Comment